مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: یزد در زمینه فضای ورزشی فقیر است و کمترین سرانه ورزشی در میان شهرستانهای استان به شهرستان یزد اختصاص دارد.
کد خبر: ۷۹۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 03 November 2019

عباس ملازینلی با اشاره به سرانه پایین فضای ورزشی در یزد اظهار داشت: برگزاری برنامه هایی نظیر المپیادهای ورزشی در محلات یزد، علاوه بر شناسایی نیازهای هر محله، به توسعه فضاهای ورزشی نیز کمک می کند.

وی با اشاره به آغاز المپیاد ورزشی محلات یزد از ۹ آبان ماه جاری، عنوان کرد: در ایام برگزاری این رقابت ها، سه سالن ورزشی در محله های یزد افتتاح می شود اما از ظرفیت و اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد نیز بهره خواهیم گرفت.

ملازینلی همچنین بیان کرد: امسال سه زمین ورزشی درون محله ای در محلات یزد آماده بهره برداری داریم که به زودی در اختیار مردم محلات قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: اولین زمینه در محله خلف باغ یزد قرار دارد که شامل یک زمین فوتبال ساحلی و یک زمین والیبال و بسکتبال است.

وی ادامه داد: زمین دوم در فلکه دوم آزادشهر قرار گرفته و شامل زمین چمن استاندارد و پیست دوچرخه سواری بانوان است.

ملازینلی عنوان کرد: سومین زمین نیز محله سید گلسرخ افتتاح می شود که شامل یک زمین چمن مصنوعی است که امیدواریم با بهره برداری از این فضاها، بتوانیم علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای ورزش جوانان در محله های مختلف، به افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان یزد نیز کمک کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار