بیانیه خانه احزاب استان یزد:
خانه احزاب استان یزد در بیانیه ای از آحاد مردم و احزاب و تشکل های سیاسی استان دعوت کرد تا در دیدار مردمی رئیس جمهوری که در میدان امیرچقماق یزد برگزار می شود، شرکت کنند.
کد خبر: ۷۹۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 08 November 2019

 خانه احزاب استان یزد با اشاره به سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به استان یزد در بیانیه ای نوشت:

بسمه تعالی

سحرم دولت بیدار به بالین آمد/ گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

صبح نوزدهم آبان ماه، استان یزد میزبان ریاست محترم جمهوری، حجت‌السلام‌والمسلمین دكتر «حسن روحانی» و كاروان دولت تدبیر و امید خواهد بود، دولتی كه در این برهه حساس کشور در مجامع جهانی با تحمل سختی‌ها و كمبودها، ایثار و شجاعت، تدبیر و خرد جمعی توانست موانع زیادی را در راه رونق تولید و ایجاد امید در دل ملت شریف ایران بردارد.

اینک در این ایام مبارک که مقارن با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت است شادی این جشن با حضور دولتی بر آمده از رأی ملت به استان یزد دو چندان شده است؛ حضوری از جنس رویش و سازندگی که می تواند پاییز ۹۸ یزد را به بهار اعتلا و ارتقای این دیار کهن مبدل سازد.

از این رو خانه احزاب استان یزد از آحاد مردم شریف استان به ویژه تشکل ها و احزاب سیاسی دعوت می کند تا با حضور خود در آیین استقبال از ریاست محترم جمهوری، بار دیگر حماسه ای در جهت یکپارچه سازی و وحدت ملت، ایجاد تا بیش از پیش شاهد بالندگی مضاعف کشور و استان باشیم.

سیدمحمدحسین موسوی زاده

رییس خانه احزاب استان یزد

 

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار