تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: اگر به دنبال این هستیم که کاری را در قم انجام دهیم باید مشخص کنیم که شاخصه اصلی کار در این شهر چیست؟ باید مشخص شود که تکیه گاه‌های اصلی در تعریف قم چیست تا این تکیه‌گاه در ارائه نمادها و نشان‌های مختلف از قم مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۷۹۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 19 November 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار و جمعی از مدیران شهری قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قم آمدند و ایشان این شهر را به حرم اهل‌بیت(ع) تبدیل کردند.

وی اضافه کرد: اگر به دنبال این هستیم که کاری را در قم انجام دهیم باید مشخص کنیم که شاخصه اصلی کار در این شهر چیست؟ باید مشخص شود که تکیه گاه‌های اصلی در تعریف قم چیست تا این تکیه‌گاه در ارائه نمادها و نشان‌های مختلف از قم مورد توجه قرار گیرد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: افرادی که در قم خدمت می‌کنند اگر به جایگاه ایمانی و معنوی این شهر توجه داشته باشند می‌توانند خدمتی در شأن قم را ارائه دهند.

وی ادامه داد: قمی فردی است که قمی بیاندیشد، قمی فکر و قمی عمل کند؛ قمی فردی است که اهل‌بیتی فکر کند و غیرقمی فردی است که حریم و حرمتی برای حرم اهل‌بیت(ع) و سلامی که امام صادق(ع) به قم دادند قائل نشود.

آیت‌الله سعیدی یادآور شد: باید به حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها یک نگاه نگینی داشته باشیم که در این صورت می‌توانیم به دستاوردهای مختلف و قابل توجهی در این شهر برسیم.

وی اضافه کرد: رهبری می‌خواهند قم در هویت اصلی خود باقی بماند چراکه هر چیزی که از هویت اصلی خود دور شود به تباهی کشیده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار