شهردار ناحیه تاریخی یزد از اختصاص اتوبوس‌های ویژه تردد معلولین در بافت تاریخی یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 09 December 2019

سید محمود کشفی پور با بیان اینکه در بحث روان‌سازی معابر و شبکه‌ها برای تردد معلولین در بافت تاریخی یزد اقدامات مؤثری انجام‌گرفته است، گفت: ایجاد رمپ‌های متعدد در معابر عمومی، پیاده‌روها، معابر خاص شهری مانند امیرچقماق، مسیرهای گردشگری، مسجد جامع و کوچه و معابر بافت تاریخی سعی کردیم به شکلی عمل شود که برای تردد با مشکلی روبه‌رو نباشند.

شهردار ناحیه تاریخی یزد خاطرنشان کرد: سیاست بر این است که کمتر تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها را در بافت تاریخی داشته باشیم، به همین علت برنامه‌ریزی خاصی برای معلولین شده که بتوانند با آسودگی بیشتر و بهتری تردد داشته و از مناظر زیبای تاریخی یزد استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اگرچه معلولین نسبت به‌کل جامعه در اقلیت هستند اما برای ما بسیار مهم و قابل‌احترام هستند و هر کاری که لازم برای رفع مشکلات و مسائل آن‌ها در شهر یزد انجام خواهیم داد.

این مسئول با اشاره به اختصاص اتوبوس‌های ویژه معلولین در بافت‌های تاریخی، افزود: تعداد زیادی اتوبوس خاص برای حمل‌ونقل معلولین توسط شهرداری یزد تدارک دیده که این اتوبوس‌ها نیز در بافت‌های تاریخی برای گردشگری معلولین وجود دارد و آن‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار