رئیس شورای هماهنگی بانک‎‎های استان یزد با اشاره به اینکه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف از اول دی‌ماه الزامی می‌شود، گفت: عدم پرداخت معوقات بانکی اقتصاد استان را با مشکل مواجه می‌کند.
کد خبر: ۸۰۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 20 December 2019

محمدرضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجباری شدن استفاده از رمز دوم یکبار مصرف کارت‌های بانکی در استان، اظهار داشت: از روز اول دی‌ماه امسال استفاده از رمزهای یکبار مصرف دوم اجباری خواهد بود و بدون این رمز هیچ‌گونه فعالیت مالی توسط مشتریان بانک‌ها انجام نخواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی بانک‎‎های استان یزد خاطرنشان کرد: برای استفاده از رمزهای دوم یکبار مصرف بانک‌ها، مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن رمزیاب یا مراجعه به شعب بانک‌های خود نسبت به دریافت این رمز اقدام کند.

وی در خصوص انتقال حساب شرکت‌هایی که در استان سرمایه‌گذاری کردند ولی حساب‌هایشان خارج از استان قرار دارد، عنوان کرد: در این مورد نمی‌تواند امید داشت که در سریع‌ترین زمان این کار صورت گیرد و یک‌شبه این کار انجام شود چون نیاز به زمان دارد.

رضایی اضافه کرد: در ابتدا باید درصدی از فعالیت‌هایشان را به بانک‌های استان انتقال دهند و سپس به‌مرورزمان کارهای بعدی را دنبال و حساب‌هایشان به شکل کامل به استان انتقال داده شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک‎‎های استان یزد میزان معوقات بانکی در استان یزد را 14 هزار میلیارد ریال برشمرد و افزود: عمده این معوقات به شرکت‌ها بازمی‌گردد و اکثر افرادی که وام‌های کم دریافت کرده‌اند در پرداخت اقساط خود دقت نظر دارند.

وی خطاب به افرادی که در استان یزد بدهی بانکی دارند و نسبت به پرداخت آن توجهی ندارند، گفت: افرادی که معوقات زیادی دارند در جریان باشند که با این کارشان اقتصاد استان را با مشکل روبه‌رو کرده‌اند چون اگر این معوقات به بانک بازنگردد ما نمی‌توانیم در بخش‌های اقتصادی فعالیت جدی‌تری داشته باشیم و افراد کمتری می‌توانند از این سرمایه استفاده کنند.

رضایی ادامه داد: مطمئناً با گفتگو و مذاکره و بررسی دقیق چالش‌ها و نقاط قوت این شرکت‌ها می‌توانیم به شکلی عمل کنیم که این معوقات را به چرخه اقتصادی استان بازگردانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار