مدیرعامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران:
مدیرعامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران در انجمن علمی سرامیک ایران بیان کرد: رسالت مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران، حضور صاحبان ایده و نوآوری در قالب تیم ها و کسب و کارهای دانش محور برای رفع گلوگاه های زنجیره ارزش صنعت سرامیک است.
کد خبر: ۸۰۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 20 December 2019

ششمین نشست هیات مدیره دوره دوازدهم این انجمن با حضور رامین زارع مدیر عامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
در این نشست پیرامون فعالیت های مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران و نحوه همکاری این مرکز با انجمن علمی سرامیک ایران گفتگو و مقدمات امضای تفاهم نامه همکاری این دو نهاد انجام پذیرفت.
زارع در این نشست ضمن تبیین فرصت های ایجاد شده برای حضور نوآوران و صاحبان ایده در قالب کسب و کارهای نوپا و دانش محور و حضور در گلوگاه‌های زنجیره ارزش صنعت سرامیک، هدایت، تیم سازی و پرورش ایده ها و تطبیق آن با نیازهای صنعت را رسالت مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران دانست و رونق و ایجاد مزیت رقابتی صنعت موجود و زمینه ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری نوآورانه در صنایع هایتک سرامیک را از اهداف این مرکز، معرفی کرد و انجمن علمی سرامیک و دانشگاه های مرجع کشور را مکمل مرکز در تحقق این اهداف برشمرد.
وی همچنین حضور پررنگ بخش خصوصی به ویژه انجمن های صنفی سرامیک، کاشی و لعاب در کنار حمایت ویژه دولت از مراکز نوآوری و توسعه فناوری فرصت مغتنمی برای برای رونق این کسب و کار و ایجاد ارزش افزوده عنوان کرد.
شایان ذکر است در ادامه این نشست تبیین موارد قابل دست‌یابی در تفاهم نامه، توجه ویژه و مشارکت مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران و انجمن علمی سرامیک ایران در حوزه سرامیک های پیشرفته، مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار