حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه در صدر یک هیات عالی رتبه قضایی امروز( پنجشنبه) برای سفری یکروزه وارد شهر یزد شد.
کد خبر: ۸۱۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 23 January 2020

رییس قوه قضاییه در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی این شهر،  مورد استقبال آیت الله  محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مدیران کل نهادها و مسوولان قضایی ، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت. 

رییس قوه قضاییه به همراه یک هیات عالی رتبه قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به یزد سفر کرد و  در چارچوب این سفر  با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و  اقشار مختلف مردم دیدار می‌کند.

شرکت در شورای عالی قوه قضاییه  استان ، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از دیگر برنامه های وی است.

همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل این قوه در سفر به برخی شهرستان‌ها مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی می‌کنند.

یزد که از لحاظ تنوع اندیس های معدنی دومین استان و از لحاظ صنعتی با افزون بر  سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی چهارمین منطقه صنعتی کشور است در ۱۹ آبان ماه ۹۸ شاهد سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و ۱۴ نفر از معاونان و وزیران بود.

در این سفر یک روزه حدود ۵۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها آغاز شد  که بیشتر آنها  تا پایان کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار