با استقبال چشمگیر نوآوران، شرکت های دانش بنیان و فناور؛
رویداد معرفی نیازهای فناوری صنعت سرامیک، کاشی و لعاب با هدف همرسانی عرضه و تقاضای نوآوری و فناوری در صنعت سرامیک با همت مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 25 January 2020

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران،  دوم و سوم بهمن ماه رویداد معرفی نیازهای فناوری صنعت سرامیک، کاشی و لعاب با هدف همرسانی عرضه و تقاضای نوآوری و فناوری در حوزه های تولید و فرآوری مواد اولیه لعاب، سرامیک و کاشی، سرامیک های مهندسی، قطعات و تجهیزات، کاهش بازیابی ضایعات، مدیریت مصرف آب و انرژی با همت مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران و با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و شرکت شهرک های صنعتی استان یزد و همچنین حمایت گروه فروشگاه آنلاین سرامپخش، پارک علم و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه یزد در هتل مشیرالممالک برگزار شد.

در این رویداد دو روزه نمایندگان صنعت و واحدهای تولیدی به معرفی 35 نیاز فناورانه در شش بخش زنجیره تأمین صنعت کاشی و سرامیک پرداختند و سپس در قالب 66 نشست از نشست های B2B به بحث و تبادل نظر راجع به ایده و توانمندی ها و چگونگی رفع این نیازها پرداختند که منجر به انعقاد 42 پیمان اولیه رفع نیاز بین شرکت های فناور و دانش بنیان و 4 خرید قطعی توانمندی این شرکت ها توسط واحدهای تولیدی انجامید.

شایان ذکر است در این رویداد که اولین رویداد معرفی نیازهای فناورانه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در خارج از پایتخت و همچنین اولین رویداد معرفی نیاز فناورانه استان یزد بود، طی دو روز 160 نفر از 43 شرکت فناور و دانش بنیان و محققان دانشگاهی حضور یافتند.

در حاشیه این رویداد دو نیاز رفع شده توسط شرکت های دانش بنیان، ارائه و به منظور آشنایی بیشتر نوآوران با فرآیند تولید سرامیک، کاشی و لعاب، تور بازدید واحد تولید کاشی و سرامیک نیز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار