رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری مسابقه تلویزیونی محله محور کوچه‌های آشتی کنون با مشارکت صدا و سیمای مرکز یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 27 January 2020

«عباس ملازینلی» روز گذشته در جمع معتمدین محلات قدیمی شهر یزد با بیان این‌ که آموزش شهروندی یکی از شاخصه های محله پویا است، اظهار کرد:‌ مسابقه تلویزیونی کوچه های آشتی کنون از جمله اقدامات این سازمان برای آموزش شهروندان در کنار ایجاد نشاط عمومی در شهر است.

وی افزود:‌ در این مسابقه اعضای خانواده ها از ۴۰ محله بافت تاریخی یزد شرکت خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد،‌گفت:‌ مسابقه کوچه های آشتی کنون با محوریت خانواده‌های یزدی با موضوعات مرتبط با حوزه شهری و با هدف ارتقا سطح آموزشی شهروندان یزدی برگزار می‌شود.

ملازینلی با بیان این که شرکت کنندگان در این مسابقه باید از افراد یک خانواده باشند و حضور پدر و مادر و فرزندان پسر و دختر خانواده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: کسب اطلاعات جامع از محل زندگی و محله شرکت کنندگان عامل موثری در کسب امتیاز بیشتر در این مسابقه است.

این مسئول با اشاره به این که حضور هنرمند بومی و معتمدین محله در مسابقه از دیگر رویکردهای برنامه ریزی شده است،‌ بیان کرد: بخش هیجانی و پرتحرک از جمله ویژگی‌های اجرایی در مسابقه کوچه های آشتی کنون است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در این دوره ۲۰ نوبت مسابقه بین محلات قدیمی یزد برگزار و توسط صدا و سیمای مرکز یزد پخش می‌شود.

وی جذب مشارکت خیرین محلات را یکی از اولویت‌های اجرایی در برگزاری این دوره مسابقات عنوان کرد و گفت:‌ ترویج فرهنگ ورزش محلات از جمله اهداف برگزاری این مهم است.

ملازینلی نحوه مشارکت در این جشنواره را از طریق سایت صدا و سیمای مرکز یزد به نشانی www.yazd.irib.ir  دانست و تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه فقط تا هشتم بهمن ماه فرصت دارند تا از طریق سایت مذکور ثبت نام نمایند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار