مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری:
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد در دیدار با مدیرعامل و معاونان ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور خاطرنشان کرد: پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان با جدیت و نظارت دقیق در حال انجام است.
کد خبر: ۸۲۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 06 February 2020

"‌محمدرضا عارفی" در جلسه با ‌"‌فرنام ‌خجسته‌فر"‌ مدیرعامل و معاونان ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور بر مراقبت از ساختمان‌های احداث شده و در حال بهره برداری استان به ویژه در بخش دولتی تاکید کرد.
وی ادامه داد: آمادگی داریم تا با دستور استاندار محترم و همکاری با ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور و دفتر این مرکز در استان یزد اولین پلاک معاینه فنی توسط این مرکز تخصصی را در ساختمان استانداری ‌یزد نصب کنیم و نواقص احتمالی به لحاظ فنی را رفع نماییم.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری افزود: در سال‌های گذشته پروانه‌های ساخت و ساز به سمت نظام مهندسی ساختمان سوق داده نمی‌شد و تخلفات ساختمانی درصد بالایی داشت که با ورود به این موضوع، پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان با جدیت و نظارت دقیق در حال انجام است.
عارفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، شهرداری یزد و نظام مهندسی ساختمان استان وجود دارد و آماده هستیم تا از ظرفیت ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور و دفتر استانی این ستاد در امر بازرسی و نظارت استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار