رئیس ستاد انتخابات استان مطرح کرد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان ‌گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۷۲ شعبه اخذ رای در استان یزد پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶۰۰ شعبه ثابت و ۱۷۲ شعبه سیار است.
کد خبر: ۸۲۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 06 February 2020

"احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان روز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در گفت‌وگوی اختصاصی، بیان کرد: تمامی اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و قانون‌مند در دوم اسفندماه سال جاری در استان فراهم شده است.
تر‌حمی ادامه داد: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۷۲ شعبه اخذ رای در استان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶۰۰ شعبه ثابت و ۱۷۲ شعبه سیار است.
رئیس ستاد انتخابات استان افزود: هفت شعبه نیز به زرتشتیان استان اختصاص داده شده است که از شعب ا‌ختصاص یافته به این اقلیت دینی چهار شعبه در شهرستان یزد و سه شعبه در شهرستان های اردکان، ‌تفت و میبد مستقر هستند.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین شعبه اخذ رای با ۳۳۴ شعبه در شهرستان یزد قرار دارد و در شهرستان‌های ابرکوه ۴۷شعبه، اشکذر ۳۳ شعبه، اردکان ۶۸ ‌‌شعبه و شهرستان بافق ۳۸ شعبه مستقر می باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: در شهرستان‌های بهاباد ۲۳ شعبه اخذ رای، ‌تفت ۶۷ شعبه، خاتم ۳۶ شعبه، میبد ۷۰ شعبه و شهرستان مهریز ۵۶ شعبه برای برگزاری انتخابات مجلس پیش بینی و مستقر شده است.
ترحمی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: اقشار مختلف مردم استان روز دوم اسفند ماه با حضور گسترده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای با شکوه رقم زنند و برگ زرین دیگری به افتخارات مردم دارالعباده یزد اضافه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار