فرماندار تفت با اشاره به اجرای بزرگ‌ترین طرح آب‌رسانی کشور در روستاهای این شهرستان طی مدت سه سال با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان،گفت: با بهره برداری از این طرح، بیش از ۲۵۰ روستای شهرستان تفت و ۱۵ روستای میبد و مهریز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۸۲۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 08 February 2020

«علیرضا نوکار» در نشست بررسی مشکلات روستای بیداخوید با بیان این که دولت‌مردان به دلیل اعمال تحریم‌های اقتصادی بی‌سابقه بر کشور در مورد مشکلات اقتصادی واقف هستند، گفت: در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستند و امید است در آینده‌ی نزدیک این مشکلات کاهش یابد.

وی با اشاره به تأمین آب آشامیدنی بهداشتی برای اهالی این منطقه به خواست برخی از اهالی، اظهار کرد: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین طرح آب‌رسانی کشور در روستاهای شهرستان تفت با اعتباری بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان آغاز شد که این طرح بزرگ در مدت‌ زمان سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با اجرای این طرح، بیش از ۲۵۰ روستای شهرستان تفت و ۱۵ روستای میبد و مهریز از آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شده و یکی از مسیرهای اصلی عبور این خط انتقال، روستای بیداخوید خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نوکار به تلاش مدیران شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات مردم اشاره و تصریح کرد: مدیران شهرستان در حال تلاش برای رفع مسائل و مشکلات پیش روی مردم هستند اما کمبود اعتبار در این راستا مشکلاتی را به وجود آورده است.

نوکار خواستار حضور روستائیان این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد و گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب خواهد کرد و دشمنان را از شدیدتر کردن تحریم‌های اقتصادی ناامید می‌کند.

فرماندار شهرستان تفت در پایان خواستار دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات توسط دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در مناطق مختلف روستایی شد و بیان کرد: مشارکت حداکثری و گسترده مردم در این رویداد نقش مؤثری در امور داخلی و خارجی کشور دارد و می‌تواند علاوه بر تقویت وحدت، اقتدار نظام و کشور را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار