انتقاد رئیس شورای شهر یزد از هجمه‌ها به مدیریت شهری :
رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه هجمه‌های همه جانبه ای به شهرداری و شورای شهر را شاهد هستیم، افزود: اگر این هجمه‌ها به حق بود، استقبال می‌کردیم و آنها را اصلاح می‌کردیم اما انصافاً اینگونه نیست.
کد خبر: ۸۲۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 08 February 2020

غلامعلی سفید با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی در شهر یزد اظهار داشت: این‌گونه رویدادها در همه شهرهای کشور برگزار می‌شود، اما وقتی صحبت از برگزاری اینگونه رویداد در شهر یزد می‌شود، عده‌ای شروع به مخالفت و جوسازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا این هجمه‌ها از تلاش شورای شهر برای خدمت به شهروندان نکاهد، تصریح کرد: مردم رأی داده‌اند و شورای شهر تشکیل شده و موضوعی را مصوب کرده است و مراحل قانونی خود را طی خواهد کرد، اما عده‌ای با انجام مصاحبه‌های تصویری و رادیویی و پخش در شبکه‌های اجتماعی در حال زیر سئوال بردن برنامه‌های شورا هستند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه برای بودجه ۷۵۰ میلیون تومانی جشنواره بین‌المللی عروسکی خطابه خوانده می‌شود ولی به مغایرت ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال‌های گذشته توجهی نمی‌شود، افزود: هیچ فردی درباره مغایرت‌ها از منبر خطابه نخواند که این تخلفات برای چه بوده و چه شده است و این پول‌ها کجا رفته است.

سفید با بیان اینکه کودکان یزدی با کودکان شهرهای دیگر چه تفاوتی دارند؟ بیان کرد: اگر با صرف منابع مالی برای این موضوع مخالف هستید چرا برای مغایرت‌های مالی شهرداری در سال گذشته صدا بر نیاوردید اما، اگر کار را غیر مذهبی می‌دانید، چرا صدا و سیما این کارها را انجام می‌دهد؟

وی با بیان اینکه معیارهای چند گانه ما را به جایی نمی‌رساند، افزود: شورای شهر یزد در دوره پنجم نگاهی همه جانبه به همه مسائل داشته است و ما در این دوره صدای بلند افرادی بودیم که صدایشان هیچگاه شنیده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شورای پنجم همواره برای مشکلات اجتماعی فکر کرده است، گفت: همواره ریزبین بوده‌ایم و این نکته حائز اهمیتی است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شهر یزد از نهم اسفند ماه 1398 به مدت چهار روز میزبان 20 گروه نمایش عروسکی ایرانی و بین المللی و در مجموع 50 اجرای نمایشی است. در این رویداد فرهنگی و هنری که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و خانه عروسک ایران برگزار می شود، مرضیه برومند به عنوان مشاور جشنواره همکاری می کند.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار