رئیس پلیس امنیت عمومی یزد از کشف 32 هزار و 216 قلم انواع داروهای قاچاق و تقلبی از یک داروخانه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 10 February 2020

سرهنگ «هادی رسایی» با اشاره به دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان یزد، اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی توسط یک داروخانه در شهر یزد که باعث بروز مشکلاتی در برخی مصرف کنندگان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی، داروخانه و انبار مورد نظر آن را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوز به بازرسی از محل پرداختند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده 32 هزار و 216 قلم انواع قرص، شربت، کپسول، کرم قاچاق و تقلبی کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ رسایی با بیان این‌که کارشناسان ارزش این اقلام را چهار میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح‌کرد: متهم که اقدام به فروش داروهای تقلبی به قیمت چند برابر به شهروندان کرده بود به مقامات قانونی معرفی و اقلام کشف شده نیز تحویل معاونت غذا و دارو شد.

کشف 100 کیلو حشیش طی عملیات ضربتی پلیس در مهریز

سرهنگ «حسین منصوری» فرمانده انتظامی شهرستان مهریز،بیان کرد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک خودرو حامل محموله موادافیونی به این استان مطلع شدند.

وی با اشاره به کنترل محور انار- یزد و شناسایی خودروی سواری مورد نظر، افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و 100 کیلو حشیش را کشف کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مهریز  با بیان این‌که در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شد، گفت: متهم که قصد انتقال این محموله از زاهدان به مقصد شهرهای شمالی کشور را داشت روانه زندان شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار