رئیس کمیته امنیتی انتخابات یزد خبر داد؛
رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات یزد با بیان این که تمام شعب انتخابات در این استان تحت نظر هستند، گفت: بیش از 4 هزار نفر عوامل امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان یزد را در این دوره انتخابات همراهی می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 21 February 2020

«مصطفی سالاری» ساعتی پیش با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات یزد، با بیان این‌که فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با دیگر استان‌های کشور در 10 شهرستان این استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: 772 شعبه ثبت نام و اخذ رأی در سطح استان یزد فعال است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات در استان یزد، افزود: طبق قانون ستاد فرماندهی انتظامی، اداره اطلاعات، دستگاه قضایی و سپاه عضو کمیته امنیتی ستاد انتخابات هستند.

رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان یزد در ادامه گفت: در حال حاضر بیش از 4 هزار نفر عوامل امنیتی و انتظامی در برگزاری این دوره انتخابات همکاری دارند و تا این لحظه کلیه شعب اخذ رأی در نظم و آرامش کامل هستند.

سالاری با بیان این‌که طبق قانون زمان برگزاری انتخابات و اخذ رأی 10 ساعت است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور گسترده مردم در صورت نیاز زمان انتخابات تمدید می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون ورود افراد با اسلحه و هرگونه درگیری و تجمع غیرقانونی در محل شعب ثبت نام و اخذ رأی ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار