معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان نتایج انتخابات در چهار حوزه‌ انتخابیه و استان یزد را رسماً اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 23 February 2020

احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح شنبه سوم اسفند ماه‌ ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مردم، نتایج انتخابات استان را رسما اعلام کرد.

ترحمی بیان کرد: کار شمارش آرای مأخوذه بلافاصله پس از پایان رأی‌گیری آغاز شد و ستاد انتخابات استان موفق به تجمیع و نهایی کردن صورت‌جلسات حوزه‌های انتخابیه استان بر اساس موازین قانونی گردید.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: ستاد انتخابات استان سعی نمود تا سرعت را فدای دقت نکند.

«محمدصالح جوکار» نماینده یزد و اشکذر

‌ترحمی گفت: بر اساس نتایج ثبت‌ شده نهایی و رسمی در سامانه جامع انتخابات کشور تعداد۱۷۱۴۳۴رأی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اخذ شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: براین اساس "محمدصالح جوکار" با کسب۱۰۵۵۴۹  رأی معادل ۱/۷۱درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد و اشکذر شد.

«سیدجلیل میرمحمدی میبدی» نماینده تفت و میبد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: ‌در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز تعداد ۵۷۱۵۱رأی اخذ شده است.

ترحمی افزود: در حوزه تفت و میبد «سیدجلیل میرمحمدی میبدی» با کسب ۲۲۰۸۶  رأی، معادل۵۸/۳۸  درصد آرا صحیح، موفق به حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفت و میبد شد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» نماینده اردکان

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به نتایج حوزه انتخابیه شهرستان اردکان، ‌گفت: ‌تعداد.۳۱۰۴۲  رأی در حوزه انتخابیه اردکان اخذ شده است.

وی ادامه داد: براین اساس "محمدرضا دشتی اردکانی" با کسب ۱۵۸۴۸ رأی معادل۳/۵۷درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردکان گردید.

«محمدرضا صباغیان بافقی» نماینده مهریز، بافق، ‌بهاباد، ‌ابرکوه و خاتم

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌بیان کرد: تعداد۸۵۹۶۲ رأی در حوزه انتخابیه‌ مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم اخذ شده است.

‌وی افزود: براین اساس "محمدرضا صباغیان بافقی" با کسب۲۶۸۶۵ رأی معادل۶/۳۶درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم شد.

مشارکت مردم استان ۴۸ درصد واجدین شرایط

ترحمی مشارکت مردم استان یزد در انتخابات دوم اسفند ماه را ۴۸ درصد برشمرد و تأکید کرد: رقم مشارکت در این انتخابات بالاتر از متوسط کشوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار