در شرایطی که مردم در اضطراب بیماری و ویروس کرونا به دنبال تهیه ماسک و محلول ضدعفونی هستند، دو داروخانه در یزد اقدام به افزودن آب به محلول ضدعفونی و فروش آن به چندبرابر قیمت کردند که از سوی دادستانی پلمپ شدند.
کد خبر: ۸۲۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 26 February 2020

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد در این باره با اشاره به پلمپ داروخانه های متخلف اظهار داشت: پرونده هر دو داروخانه جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.

غلامرضا سالاری از برخورد قاطع دستگاه قضایی با سودجویان و محتکران خبرداد و گفت: اجازه نمی دهیم عده‌ای سودجو با سوء استفاده از نگرانی مردم و ایجاد بازار سیاه و احتکار ملزومات مورد نیاز، مردم استان را با مشکل مواجه کنند.

وی از افزایش نظارت و بازرسی بر بازار به ویژه داروخانه ها خبر داد و عنوان کرد: تیم های بازرسی به صورت شبانه روزی با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار کالا برخورد و دستگاه‌های مربوط برای مقابله با کرونا به اطلاع‌ رسانی عمومی، افزایش دانش شهروندن و ارائه آموزش‌های لازم اقدام کنند.

سالاری در توضیح اقدام این دو داروخانه متخلف افزود: شیشه های الکل را با افزودن آب در شیشه های کوچکتر و با چند برابر قیمت به عنوان محلول ضدعفونی کننده عرضه می کردند که خوشبختانه با بازرسی به موقع و روشن شدن تخلف آنها، پلمپ شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار