مدیر کل اجتماعی استانداری یزد خواستار شد:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به وجود برخی شایعات و انتشار اخبار کذب در خصوص کرونا،‌تأکید کرد: پلیس فتا باید با رصد مستمر نسبت به شناسایی منشأ شایعات اقدام و هرچه سریعتر با اخلالگران نظم عمومی برخورد قانونی کند.
کد خبر: ۸۲۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 26 February 2020

«فخرالسادات خامسی‌هامانه»در جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان یزد که با محوریت مقابله با کرونا ویروس 2019 برگزار شد، با اشاره به اهمیت راه‌اندازی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استانداری یزد، ‌اظهار کرد:‌ این ستاد به ریاست معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار و با هدف هماهنگی برنامه پیشگیرانه در سطح استان راه‌اندازی شده است.

وی پرهیز از هرگونه موازی کاری را یکی از اولویت‌های جدی مقابله با شیوع کرونا دانست و افزود: هر نوع تعطیلی باید با پیشنهاد کتبی دستگاه مربوطه به ستاد استانی انجام شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد در ادامه با بیان این‌که ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی شب بازار یزد نداشته است،‌گفت:‌ تعطیلی اخیر شب بازار در یزد غیرقانونی و بدون هماهنگی انجام شده است.

خامسی‌هامانه با اشاره به اهمیت تصویب 41 دستورالعمل برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان یزد، تصریح کرد: تمام مصوبات تدوین شده به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط ابلاغ شده است.

این مسئول با بیان این‌که مباحث تخصصی و پزشکی مربوط به کرونا فقط از طریق علوم پزشکی و مباحث مدیریتی و اجتماعی فقط از طریق ستاد استانی منتشر و اعلام میشوند،‌خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت هر روز ساعت 13 آمار و اطلاعات رسمی را به صورت گسترده منتشر می‌کند.

وی با اشاره به وجود برخی شایعات و انتشار اخبار کذب در خصوص کرونا،‌تأکید کرد: پلیس فتا باید با رصد مستمر نسبت به شناسایی منشأ شایعات اقدام و هرچه سریعتر نسبت به برخورد قانونی با اخلالگران نظم و امنیت عمومی اقدام کند.

خامسی در پایان با بیان این‌که دامن زدم به شایعات هیچ کمکی به مدیریت شرایط موجود کشور نمی‌کند، گفت:‌ مدیریت مناسب شیوع کرونا به همدلی و احساس مسئولیت همه جانبه نیاز دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار