ورزشکار یزدی موفق به شکستن رکورد روپایی روی تردمیل در حال حرکت جهان و ثبت رکورد جدید با اختلاف بسیار زیاد شد.
کد خبر: ۸۲۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 02 March 2020

محمدحسین حسینی فهرجی که در طول چند سال گذشته موفق به شکستن چندین رکورد ملی و بین‌المللی در حوزه حرکات نمایشی با توپ شده، در جدیدترین اقدام خود، رکورد روپایی روی تردمیل در حال حرکت جهان را شکست.

با توجه به اینکه روپایی روی تردمیل نسبت به دیگر حرکات نمایشی با توپ از سختی بسیار بیشتری برخوردار است، تاکنون افراد مختلفی اقدام به شکستن رکورد جهانی این حرکت کردند که موفق نشدند.

بر این اساس، بالاترین رکورد جهانی این حرکت جذاب و زیبا، مربوط به یک ایرانی به نام مهدی حب درویش است که توانسته بود این حرکت را شش هزار و 479 مرتبه انجام دهد و از سال 93 که این رکورد به ثبت رسیده تاکنون هیچ فردی در جهان موفق به جابجایی آن نشده بود.

با این وجود محمدحسین حسینی فهرجی که از روستای تاریخی فهرج فعالیت خود را شروع کرده، با انجام شش ماه تمرین، موفق به شکستن این رکورد با اختلاف بسیار زیاد شد.

این فوتبالیست یزدی با ثبت رکورد هشت هزار و 212 روپایی بر روی تردمیل در جهان، نه تنها رکورد قبلی را به نام خود کرد بلکه با ثبت اختلاف بسیار زیاد رقمی را ثبت کرد که به نظر می رسد شکستن آن کار بسیار سخت و حتی غیرممکن برای بسیاری از ورزشکاران این عرصه به حساب آید.

 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار