رئیس شورای هماهنگی بانکهای استان یزد:
رئیس شورای هماهنگی بانکهای استان یزد از غیرحضوری شدن فعالیت بانکها به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا در یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 14 March 2020

محمد رضایی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمام فعالیت‌های مهم شبکه بانکی استان اعم از دولتی و خصوصی غیرحضوری شد.

وی افزود: بانک مرکزی جمهوری اسلامی نیز بر انجام بانکداری غیر حضوری به منظور کنترل و کاهش ویروس کرونا تاکید دارد بر این اساس مقرر شد از امروز (شنبه) تا پایان سال، تمام فعالیت‌های مهم شبکه بانکی استان اعم از بانک‌های دولتی و خصوصی تنها به صورت غیر حضوری انجام شود.

رضایی عنوان کرد: شورای هماهنگی بانک‌ها با به حداقل رساندن و محدود کردن تعداد شعب دایر در سطح استان برای انجام امور بسیار ضروری، اطلاع رسانی لازم را نیز انجام داده است.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد ضمن اطلاع رسانی به شبکه بانکی کشور در خصوص نحوه فعالیت بانک‌های استان تا پایان سال جاری، لزوم همکاری و مساعدت حداکثری بااصناف، کسبه، کارافرینان و تمام کسانی که از شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در استان متضرر شده اند را به طور جدی مدنظر قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در مرکز استان از هر بانک یک شعبه که اغلب شعب مرکزی انتخاب شده اند و در شهرستانها نیز شعب مرکزی بانک‌ها با حداقل نیرو به صورت حضوری برای موارد ضروری خدمات رسانی می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار