فرماندار کرمانشاه از تماس با ۷۹۰ هزار کرمانشاهی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 05 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر، با اشاره به برقراری تماس تلفنی با ۸۵ درصد جمعیت شهرستان کرمانشاه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، گفت: مراقبان سلامت و بهورزان با همکاری بسیجیان با ۷۹۰ هزار نفر از مجموع جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری شهرستان کرمانشاه تماس تلفنی برقرار کرده و جویای احوالتشان شده و توصیه های لازم را برای مقابله با کرونا به آنها ارائه کرده اند.

رنجبر گفت: ۳۲۰ هزار خانوار در شهرستان کرمانشاه زندگی می کنند که تاکنون در قالب طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با ۲۵۴ هزار خانوار تماس تلفنی گرفته شده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به ادامه دار بودن تماس با مردم شهرستان کرمانشاه با سامانه ۴۰۳۰، از مردم این شهرستان خواست تا پاسخگوی این تماس ها باشند.

وی سپس با توصیه به در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال بیماری، گفت: از مردم تقاضا داریم تا اخبار مربوط به کرونا را فقط از طریق اطلاعیه های ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری کرده و کماکان در خانه های خود بمانند.

رنجبر از مردم خواست از ترددهای غیرضروری در معابر و خیابان ها صرف نظر کرده و در خانه بمانند.

رنجبر سپس اشاره ای هم فعالیت برخی از واحدهای صنفی غیرضروری در سطح شهر کرمانشاه داشت و گفت: از طریق بازرسی اصناف به واحدهای متخلف تذکر داده می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار