رئیس شورای شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد بررسی جدی مغایرت مالی در شهرداری یزد را خیلی مهمتر از رعایت نشدن دستورالعمل استخدامی و بکارگیری نیروی متخصص برای توسعه مدیریت شهری دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین و تکلیف مغایرت مالی در شهرداری یزد اقدام کنند.
کد خبر: ۸۴۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 25 April 2020

«غلامعلی سفید»  در جلسه علنی شورای اسلامی یزد با بیان این‌ که متأسفانه یکی از متخصص‌ترین، اهل فن‌ترین و کارشناس‌ترین افراد شهرداری یزد مجبور به استعفا از فعالیت خود شده است، اظهار کرد: اگر افراد سلایق خود را در پیگیری‌های اداری منظور کنند، هیچ وقت آن طور که باید قادر به خدمت‌رسانی نخواهند بود.

وی با بیان این‌ که از یک سال گذشته تاکنون بحث حسابرسی از شهرداری یزد مطرح شده است، افزود: گفته می‌شود که ده‌ها میلیارد تومان مغایرت در حساب‌های شهرداری وجود دارد و تاکنون کسی از دستگاه‌های قضایی و نظارتی برای شفاف‌سازی این مهم ورود نکرده‌ است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه مغایرت در حساب‌های شهرداری را تهدیدی جدی برای سلامت اداری در مدیریت شهری دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی مرتبط باید هر چه سریع‌تر برای شفاف سازی این مهم وارد عمل شده و نسبت به تعیین و تکلیف آن اقدام کنند.

سفید با بیان این‌ که خداوند در قرآن کریم فرموده است که «بلند گفتن جز برای گرفتن حق مظلوم جایز نیست»، تصریح کرد: من با صدای بلند اعلام می‌کنم؛ احساس می‌کنم به شورای اسلامی شهر یزد ظلم شده است.

این مسئول در پایان توجه به عدالت و انصاف در مسئولیت را از جمله مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام دانست و بیان کرد: به نظر من بررسی جدی و مستمر مغایرت مالی موجود در شهرداری یزد خیلی مهمتر از رعایت نشدن دستورالعمل استخدامی و بکارگیری نیروی متخصص برای توسعه مدیریت شهری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار