منتخب تفت و میبد در مجلس یازدهم گفت: با پشت‌میزنشینی مشکلی از مردم حل نمی‌شود و نیاز است مدیران با بازدید از مناطق مختلف شهرستان و حضور در جامعه در جریان مشکلات قرار گیرند.
کد خبر: ۸۴۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 09 May 2020

سید جلیل میرمحمدی در اولین نشست شورای اداری شهرستان تفت در سال 99 خطاب به مدیران شهرستان تفت گفت: بسیاری از مشکلات ناشی از عدم همراهی و همدلی دستگاه‌های اجرایی است که با قوانین و دستورالعمل‌های موجود قابل‌رفع است.

نماینده منتخب تفت و میبد در مجلس یازدهم بابیان اینکه با پشت‌میزنشینی و انجام کارهای روزمره قرار نیست مشکلی حل شود، ادامه داد: مدیران شهرستان بازدید و حضور در مناطق مختلف را در برنامه کاری خود قرار دهند تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی به نام‌گذاری امسال به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: جهش تولید به معنای آن است که در یک‌لحظه و یک موقعیت متوقف نشویم و هرلحظه سعی کنیم قدمی روبه‌جلو برداریم.

میرمحمدی از ناتمام ماندن برخی از پروژه‌های شهرستان تفت بعضاً با پیشرفت 90 درصد انتقاد کرد و خواستار اتمام هرچه سریع‌تر آن‌ها شد.

وی یکی از مشکلات عمده جوانان شهرستان تفت را مسکن عنوان کرد و از مسئولان خواست برای رفع این مشکل تدبیری بیندیشند و با تخصیص زمین مناسب زمینه ساخت مسکن برای جوانان را فراهم سازند.

منتخب تفت و میبد بابیان اینکه برای رونق تولید باید زمین در اختیار کارآفرینان قرار گیرد و تسهیلات برای کارگاه‌های کوچک فراهم شود، گفت: مدیران شهرستان هر یک در حیطه فعالیت خود یک پروژه بزرگ برای شهرستان تعریف کند و به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده اجرای آن را دنبال کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار