رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 19 May 2020

حجت‌الاسلام «محمد فخرالدینی» با بیان این‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناسبت‌های ملی و مذهبی ضروری است، اظهار کرد: برگزاری هرگونه مراسم عمومی در استان یزد مستلزم تصویب و تأیید ستاد استانی مبارزه و پیشگیری با کرونا است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با تصویب ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، نماز عید سعید فطر با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، در برخی از محلات و مساجد استان یزد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص راهپیمایی روز جهانی قدس نیز، گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بین اقشار مختلف جامعه و همچنین بنا به تصویب ستاد استانی و ملی پیشگیری از شیوع کرونا، امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در هیچ یک از شهرستان‌های استان یزد برگزار نمی‌شود.

فخرالدینی در ادامه استفاده از فضای مجازی را به منظور اعلام برائت از مستکبرین را یکی از راهکارهای موثر بجای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و تصریح کرد: امیدواریم با قطع هرچه سریعتر چرخه شیوع کرونا شرایط به حالت نرمان برگشته شاهد حضور پرشور شهروندان ولایت مدار یزد در مناسب‌های ملی و مذهبی باشیم.

این مسئول در پایان برگزاری تجمع‌های سیاسی در محل‌های اقامه نماز جمعه را از جمله راهکارهای  جایگزین برای راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و بیان کرد: این مهم در صورت اعلام وضعیت سفید در شهرستان‌های استان یزد انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار