مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد:
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان یزد در یک هفته اخیر سه رقمی شده و از 100 تا 115 نفر متغیر بوده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 16 June 2020
ابراهیم سلمانی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان یزد گفت: آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان یزد در یک هفته اخیر سه رقمی شده و از 100 تا 115 نفر متغیر بوده است.
 
وی ادامه داد: روند تعداد بیماران بستری در چند روز اخیر با شیب ملایم در حال افزایش بود که از دیروز تعداد بستری کاهش یافته البته تعداد بستری‌ها تا پایان ساعت اداری امروز وضعیت بیماران بستری را بهتر مشخص می‌کند.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه هر روز تعدادی موارد جدید مثبت سرپایی کرونا در استان داریم، گفت: به نظر حساسیت جامعه نسبت به ویروس کرونا کاهش یافته است در حالی که مردم باید موارد و اصول بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و حتما از ماسک به عنوان پربازده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش برای جلوگیری از ابتلا استفاده کنند.
 
سلمانی  عنوان کرد: هر روز تعدادی بیمار کرونایی به بیمارستان مراجعه دارند و تعدادی نیز  ترخیص می‌شوند که این تعادل برخی روزها به هم می‌خورد و در یک هفته اخیر آمار بیماران بستری در استان نسبت به تعداد ترخیصی‌ها بیشتر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار