رئیس شورای شهر یزد:
رئیس شورای شهر یزد گفت: شهرداری یزد ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به اجرای برنامه های غدیر اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ 16 June 2020

غلامعلی سفید در جلسه هماهنگی برنامه‌های بنیاد بین المللی غدیر اظهار داشت: نمود کارهای اجرایی شهرداری در سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی است که پیش از این مؤسسه در این سازمان برنامه‌های مرتبط با غدیر را اجرا می‌کرد اما از چندی پیش این سازمان به طور مستقیم وارد عرصه فعالیت در حوزه غدیر شد.

وی عنوان کرد: امسال نیز بر اساس مصوبه شورا، اعتبار خوبی به برنامه‌های مرتبط با غدیر در اختیار شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی قرار می‌گیرد که رقم مصوب شده ۸۰۰ میلیون تومان است.

سفید بیان کرد: برنامه‌های این سازمان نیز مشخص است و شورا و شهرداری آماده ایفای نقش در واقعه مهم غدیر است.

ضرورت پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه‌های غدیر توسط دستگاه‌ها

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: علاوه بر بودجه مصوب شده توسط شورای شهر یزد، اعتباراتی از سوی سازمان به کار آذین بندی و فضاسازی شهری اختصاص یافته است.

عباس ملازینلی تاکید کرد: لازم است از موازی کاری در اجرای برنامه‌های غدیر جلوگیری شود زیرا گاه اتفاق می‌افتد که یک برنامه چند بار توسط دستگاه‌های مختلف تکرار می‌شود و برخی برنامه‌های مهم به دلیل نبود اعتبار لغو می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هم افزایی دستگاه‌های مختلف بتوانیم برنامه‌های غدیر و روز مباهله را به بهترین شکل و فاخرترین وجه اجرا کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار