سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای شهر در سه سال گذشته کمترین تأثیر را در نظارت بر اصناف این حوزه داشته زیرا نماینده شورا کمیسیون نظارت بر اصناف حذف‌ شده است.
کد خبر: ۸۶۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 17 June 2020

حمیدرضا قمی با بیان اینکه تورم لجام گسیخته باعث کاهش قدرت خرید مردم شده و نتوانستیم بر آن غلبه کنیم، اظهار کرد: انتظاری از مردم برای همراهی نباید داشت زیرا ما نیز مسئولیت‌پذیر نبوده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه مرجع قیمت‌گذاری اجناس و کالاها اتحادیه‌ها هستند، افزود: بر اساس اخبار غیرموثق تعدادی محدود از افراد قیمت‌گذاری کالاها را در دست گرفته‌اند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه ورود نکردن وزارت صنعت، معدن و تجارت به این موضوع جالب توجه است، تصریح کرد: لازم است نماینده شورا در کمیسیون نظارت بر اصناف به این موضوع توجه داشته و اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کند.
وی خاطرنشان کرد: نرخ‌گذاری میوه و تره‌بار موضوع مهمی است اما شورای شهر در سه سال گذشته کمترین تأثیر را در نظارت بر اصناف این حوزه داشته زیرا نماینده شورا از این کمیسیون حذف شده است.
قمی با بیان اینکه در حال حاضر دو میدان میوه و تره‌بار در یزد وجود دارد و به همین دلیل دچار ناهماهنگی هستیم، افزود: لازم است شهرداری در این زمینه ورود کند و بر اضافه شدن غرفه در آنجا نظارت داشته باشد زیرا طبق توافقات اجازه افزایش غرفه در آن میدان وجود ندارد.
وی با انتقاد از اینکه نمایندگان شورا در کمیسیون نظارت بر اصناف جایی ندارند، گفت: یکی از پارامترهای شناسایی و تشخیص سلامتی افراد جامعه مصرف میوه است درحالی‌که میوه در سبد غذایی مردم حذف شده یا کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار