استاندار یزد با اشاره به اینکه قیمت میوه در استان نسبت به استان‌های همجوار بالاتر است گفت: این موضوع بالا بودن تورم در این خطه نسبت به سایر استان‌ها را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 23 June 2020

محمدعلی طالبی در ستاد تنظیم بازار استان افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند در تعادل بخشی قیمت محصولات کشاورزی موثر باشد.

وی تصریح کرد :امیدواریم با راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان شاهد پایین آمدن قیمت میوه در استان باشیم.

استاندار یزد همچنین با اشاره به گله مندی دامداران و مرغداران از گرانی نهاده های دامی اظهار داشت:این موضوع به تهران مرتبط است و سراسری است اما در این زمینه اقداماتی استان انجام داده که موثر بوده و باز پیگیر موضوع از تهران هستیم.

رییس سازمان صمت استان یزد هم گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد تنظیم کشور قیمت هر کیلو گرم تخم مرغ برای مصرف کننده ۱۱ هزار تومان تعیین شده است.

محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به تعیین قیمت گوشت مرغ، تخم مرغ و جهاد کشاورزی از سوی نمایندگان تعاونی های تولید کننده این اقلام افزود: مقرر شد این پیشنهادها پس از بررسی نهایی در استان برای تصویب به تهران ارائه و تعیین قیمت این اقلام نیز تا چند روز آینده و پس از دریافت پاسخ ستاد تنظیم کشو تعیین شود.

وی همچنین گفت: با توجه به اعلام وجود ۱۵ هزار حلقه لاستیک کامیونی در سامانه مربوطه ، ظرف مدت ۴۸ ساعت با اعلام صنف فروشندگان لاستیک سازمان حمل و نقل بار و مسافر کار فروش لاستیک‌های حواله‌ای با قیمت مصوب با دلار به قیمت ۴۲۰۰ تومان اقدام می شود.

علمدار یزدی افزود:همچنین توزیع ۴۵ هزار بسته کاغذ تولیدی کارخانجات استان در بین مراکز آموزشی و فرهنگی و عمومی و تعیین قیمت خدمات صنف تصویر برداران و فیلم برداران را از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار