سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد وعده داد: پیش بینی شده است که بازارچه‌‌های عرضه مستقیم میوه در چند نقطه از شهر یزد که مردم کم برخوردار حضور دارند راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 28 June 2020

 

حمیدرضا قمی گفت: در گذشته بازارچه‌های میوه مربوط به شهرداری یزد در محل‌های غیر مجاز و متعلق به شهرداری راه ‌اندازی شده بود و بر قیمت‌های بازار میوه تاثیرگذار نبود و تنها میوه را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کرد که نیاز به نظارت بیشتری بود.

 وی ادامه داد: آن زمان، بازار میوه اشباع بود و ضرورتی وجود نداشت که یک امتیاز ویژه به اشخاصی خاص در بهترین فضاهای شهرداری یزد داده و این افراد از این امکان استفاده کنند و با کاسب خرد رقابت داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: اکنون وضعیت متفاوت است و قیمت میوه بسیار غیرمنصفانه بالا رفته و به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت ناشی از تورم جاری در جامعه نیست بلکه باید عمده فروشان میوه سود خود را پایین‌تر بیاورند. 

قمی با بیان اینکه برنامه کلی این است که عرضه مستقیم از تولید به مصرف تقویت شود، اضافه کرد: پیش بینی شده است که بازارچه‌‌های عرضه مستقیم میوه در چند نقطه از شهر یزد که مردم کم برخوردار حضور دارند راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: کاسب کاران کسانی هستند که در زمینه‌های مختلف بسیار به ما کمک کردند و اینکه ما اعمال خیری انجام دهیم  قابل تقدیر است اما اینکه حاضر باشیم از سود خود کمی بگذریم و کاری کنیم که قدرت خرید مردم بالاتر برود بسیار خیرمندانه‌تر و ارزشمندتر از جمع‌آوری پول برای کمک به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار