رئیس کمیته امداد کشور خبر داد:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از ایجاد شش هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان یزد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 12 July 2020

«مرتضی بختیاری» در بازدید از کارگاه تولیدی نهال پسته در مهریز رونق بخشیدن به اشتغال مددجویان با استفاده از ظرفیت کارآفرینان با انگیزه و اراده را از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و افزود: در بخش‌های مختلف قالیبافی، دام سبک و سنگین و حوزه‌های مختلف کشاورزی کمیته امداد با توجه به تجربه کاری و استفاده از متخصصین در توسعه مشاغل حمایت قاطعی دارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید، تصریح کرد: با ظرفیت‌های بالای کشور می‌توان برای رفع مشکل بیکاری و تحقق بخشیدن معنای واقعی اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید گام برداشت و در بسیاری بخش‌ها علاوه بر خودکفا بودن صادر کننده عمده می‌توان شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد توجه به اشتغال خانگی است، اظهار کرد: امسال برای استان یزد شش هزار فرصت شغلی و ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

بختیاری در پایان ابراز کرد: با ظرفیت‌های خوب استان یزد هدف کمیته امداد اشتغال خانگی هست و کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره)، رویکرد اقدامات خود را در جهت اشتغال خانگی متمرکز ساخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار