رئیس کمیته کودک و نوجوان شورای شهر یزد ضمن تشکر از شورای شهر به جهت ایجاد بستر مناسب برای فعالیت دانش آموزان از طرح‌ها و برنامه‌های کمیته در دوران کرونا و همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 19 August 2020

به گزارش تابناک یزد، در این جلسه که با حضور اعضای کمیته کودکان و نوجوانان با کمیسیون فرهنگی شورای شهر برگزار شد طرح ها و ایده های این کمیته مورد بررسی قرار گرفت.
علی محمد عرفانی نسب رئیس کمیته کودک و نوجوان ضمن تشکر و قدردانی از بسترسازی مناسب برای فعالیت این کمیته اعلام داشت: خوشبختانه در ایام کرونا با همکاری برخی سازمان ها توانستیم طرح‌های مثمر ثمری را در حیطه کودکان و نوجوانان اجرا کنیم و امیدواریم با حمایت نهادهای مختلف بتوانیم طرح های جدید را به وهله اجرا برسانیم.
مهرنوش موبد دبیر کمیته کودک و نوجوان شورای شهر یزد با اشاره به همکاری سازمان دانش آموزی با این کمیته به بررسی و توضیح طرح ها و فعالیت های جدید پرداخت که شامل: تعلیم و و پرورش خبرنگار، شهردار مدرسه، گذر کودک و مجهز کردن اردوگاه های سازمان دانش آموزی و استفاده از ظرفیت آن در برنامه های مختلف کمیته است.
همچنین محمد صائبی عضو کمیته کودک و نوجوان به توضیح طرح "سفید امضا" پرداخت و اظهار داشت: طرح سفید امضا،رسانه ای در پلتفرم شبکه های اجتماعی است که در زمینه تولید محتوا در حیطه کودکان و نوجوانان و نقد بر سیستم آموزشی و همینطور رسانه ای برای جامعه های موفق دانش آموزی است.
در ادامه عرفان دهقان عضو این کمیته از فعالیت ها و همکاری انجمن های دانش آموزی با کمیته کودکان و نوجوانان و تشکیل مجمع عمومی دانش‌آموزان اقشار مختلف خبر داد.
همچنین محمد امین صادقی عضو کمیته کودک و نوجوان به توضیح یکی از طرح‌های انجام شده کمیته با همکاری انجمن داناک سمپاد در رویداد مثکاپ پرداخت.
در پایان نیز حکم انتصاب افراد در کمیته کودک و نوجوان به آنان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار