رییس شورای هیات‌های مذهبی یزد گفت: در آستانه ماه محرم از سوی هیات عزاداری « کوشکنو» مرکز استان با پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی پنج زندانی جرایم مالی غیرعمد فراهم شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 19 August 2020

محمدحسن باقری اتابک با قدردانی از این اقدام خداپسندانه افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار برنامه های عزاداری توسط تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی عملی ضروری و کاری ارزشمند است .

وی ادامه داد: اگر بخشی از هزینه‌های ماه محرم به خاطر بیماری کرونا در امور اجتماعی و خدمات‌رسانی به مردم و نیازمندان جامعه صرف شود، نقش الگویی دارد و برای همیشه در بین مردم ماندگار می‌شود.

همچنین مدیر ستاد دیه یزد ۲۷ مردادماه جاری به ایرنا گفته بود:  ۱۹ زندانی جرایم مالی غیرعمد با پرداخت پنج میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال از سوی بنیاد مستضعفان و ۱۱ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال از سوی این ستاد، آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

اسلام افشون افزود: این اقدام بر اساس تفاهم‌نامه سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان مبنی بر آزادی مددجویان محکوم مالی با بدهی کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال صورت گرفت و  همکاری نهادها ، سازمان‌ها، خیران، مراکز خیریه و نیکوکاری در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی نقش الگویی دارد و باید در استان افزایش یابد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار