به صورت مجازی و از طریق سامانه LMS در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد:
کارگاه کشوری چگونگی آشنایی با تدوین کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره با حضور اعضای هیئت علمی، مدرسان و مأموران آموزشی استان های تهران، قم، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان و یزد به صورت مجازی و از طریق سامانه LMS در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 01 September 2020

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، کارگاه کشوری چگونگی آشنایی با تدوین کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره با حضور اعضای هیئت علمی، مدرسان و مأموران آموزشی استان های تهران، قم، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان و یزد، دوشنبه 10 شهریور ماه 99 با ارائه دکتر رضا ساکی و دکتر علی اکبر مسگر، به صورت مجازی و از طریق سامانه LMS در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه پس از تلاوت آیات قرآن مجید، پیام دکتر خنیفر ریاست دانشگاه فرهنگیان پخش شد.

در این پیام دکتر خنیفر ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان؛ کرسی های نظریه پردازی را یکی از کارهای بسیار ارزشمند چند سال اخیر بیان و افزود: ارائه نظر فراتر از مقاله است. حضور منتقدین، مستمعین، سوال کنندگان و حضار در کرسی های نظریه پردازی، باعث چالش های مبارکی می شود که از دل آن ها ایرادات یا جلب توجهات خاصی شکل می گیرد؛ لذا این کار بسیار ارزشمند است.

در ادامه رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، به بیان آسیب های کرسی های نظریه پردازی پرداخت و گفت: برگزاری مباحث و موضوعات جزئی یکی از این آسیب ها است. وی برای نقد بهتر چنین کرسی هایی، به مراحل شکل گیری یک نظریه قابل عرضه که قابلیت دفاع از خودش را نیز داشته باشد؛ اشاره نمود.

ایشان استفاده از چنین کرسی هایی برای پیشرفت نظریه پردازی دانش های مختلف، خصوصاً در زمینه تعلیم و تربیت، فنون و روش های تربیت معلم در کلاس وطنی و جهانی که قابل عرضه و دفاع باشند را بسیار ارزشمند دانست.

در ادامه دکتر ساکی دانشیار دانشگاه شهید رجایی تهران در کارگاه صبح و دکتر علی اکبر مسگر در کارگاه عصر پیرامون تدوین کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره مطالبی را ایراد نموده و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار