رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه سمیرم و لنجان گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی در این دو حوزه نداشته ایم.
کد خبر: ۸۹۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 11 September 2020

حیدر قاسمی اظهار داشت: ا اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی در دو حوزه در سمیرم و لنجان نداشته‌ایم.

وی افزود: این دو حوزه از ساعات آغازین شروع انتخابات فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کرده و تا کنون در روند برگزاری انتخابات نیز گزارش و مشکل خاصی گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان همچنین به تخلفات انتخاباتی نیز اشاره داشت و تصریح کرد: خوشبختانه در این خصوص تا کنون گزارش خاصی را دریافت نکرده‌ایم.

وی در ادامه در خصوص میزان مشارکت در این دو حوزه انتخابیه تصریح کرد: به طور معمول در همواره در دور دوم انتخابات شاهد کاهش مشارکت مردمی هستیم، از سویی در این دو حوزه ما شاهد زمینه‌های قومیتی هستیم و مردم نیز حضور خود در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول می‌کنند، بر این اساس در حال حاضر نمی‌توان ارزیابی دقیقی در خصوص میزان مشارکت مردمی در این دو حوزه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار