گفتنی است در ادامه جلسه با کارشناسان حاضر بر موضوع فضاهای تبلیغی شهری تاکید و عنوان شد: شبکه یکپارچه تبلیغات شهری در اختیار ده مجموعه مختلف درون‌شهرداری و نزدیک به بیست نهاد و سازمان خارج از مجموعه شهرداری است که به لحاظ محتوا و قیمت‌گذاری و درآمد نامعلوم و غیرشفاف هستند.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 19 September 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، محمدتقی تذروی با اشاره به جلسه‌ای که به همین منظور و با حضور مدیران اجرایی تبلیغات شهری در دفتر مدیرکل درآمد شهرداری برگزار شد، از لزوم تسریع روند ایجاد شبکه یکپارچه تبلیغات شهری گفت.

وی با مرور و بررسی مصوبات جلسات گذشته، سازمان زیباسازی را مسئول اجرا و تحقق این امر دانست و این مجموعه را مکلف کرد ظرف یک هفته آتی اطلاعات جامع و کاملی از تمامی تابلوها و فضاهای تبلیغاتی در شهر گردآوری کند.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در این صورت با استفاده از اطلاعات حاصل شده می‌توان کمیته مربوطه را راه‌اندازی کرد و سه مولفه کنترل و تایید محتوا، قیمت گذاری فضاهای تبلیغی و درآمد حاصل را مشخص و شفاف و معین کرد.

تذروی با اشاره به اینکه هر تابلو و سازه تبلیغی ماهیت و تعریف متفاوتی از دیگری دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این موضوع در مصوبات جلسات آتی کمیته در نظر گرفته شود.

وی عملکرد هیئت ارزیاب شهرداری را به علت عدم توجه به سه مولفه ذکر شده قابل قبول ندانست و ابراز امیدواری کرد: با تهیه اطلاعات و نامه نگاری‌های ملزوم طی جلسات آتی این حق از دست رفته به مجموعه شهرداری بازگردد.

گفتنی است در ادامه جلسه با کارشناسان حاضر بر موضوع فضاهای تبلیغی شهری تاکید و عنوان شد: شبکه یکپارچه تبلیغات شهری در اختیار ده مجموعه مختلف درون‌شهرداری و نزدیک به بیست نهاد و سازمان خارج از مجموعه شهرداری است که به لحاظ محتوا و قیمت‌گذاری و درآمد نامعلوم و غیرشفاف هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار