راه های مقابله با کرونا در استان:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تبلیغات محیطی شهرداری‌های استان سمنان در مناطق شهری برای فرهنگ سازی مقابله با کرونا ویروس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 19 September 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ بحران و ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در ماه های گذشته شهرداری های استان به مثابه سربازان پیاده نظام برای ضدعفونی معابر شهری و فرهنگ سازی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس خوش درخشیدند که باتوجه به افزایش شیوع این ویروس در روزهای گذشته این رویه ارزنده همانند ماه های قبل با جدیت دنبال شود.
منوچهر فخری خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده تبلیغات محلی شهرداری های استان برای مقابله با کرونا ویروس و رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزایش خواهد یافت.
فخری همچنین گفت: با افزایش همدلی بین مردم و مسئولان می‌توان کرونا ویروس را شکست داد و مردم شریف استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نقش غیرقابل انکاری در مهار این ویروس ناشناخته دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار