تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 29 September 2020

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان ، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می کند .
بر اساس این گزارش، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاه های ارتباطی، علاوه بر وب سایت، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران ، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظرها ، پیشنهادات و انتقادات ، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار