نماینده مردم یزد در مجلس:
کد خبر: ۹۰۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 10 October 2020

محمدصالح جوکار دقایقی قبل در نشست بررسی مشکلات شهر شاهدیه که فرماندار یزد و مدیران کل ادارات مرتبط با مشکلات این شهرستان هم وی را همراهی می‌کردند با بیان اینکه اگر بخواهیم کارکرد محیط روستایی را به شهر منتقل کنیم، تزاحم‌هایی به وجود می‌آید اظهار داشت: در شهر شاهدیه شهر‌نشینی را رواج دادیم و علاوه بر اینکه یک سری مزیت‌های خوبی برای آنها به دنبال داشته، محدودیت‌هایی هم به وجود آورده است.

جوکار تصریح کرد: در حوزه شهرنشینی هم که ورود کردیم و معماری و مبلمان شهری را به وجود آوردیم، مزاحمت‌هایی برای کسب و کارهای مختلف به وجود می‌آید.

نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه مطالبات مطرح شده در این نشست به حق بوده عنوان کرد: مدیرانی که در این جلسه حضور دارند، قطعا به دنبال روان‌سازی جریان خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم این منطقه هستند و باید با تمام توان و تلاش در این راستا حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در برخی از مکاتاباتی که با ادارات داریم، برای عدم انجام کار به برخی مواد قانونی اشاره می‌کنند تصریح کرد: بسیاری از این موارد راهکاری برای فرار از مسئولیت است و هیچ ارتباطی به قوانین ندارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی توجه به واقعیت‌ها و مشکلات جامعه را در ارتباط با مسائل ضروری دانست و ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که الان در کشور وجود دارد، می‌توانیم با همت و همبستگی، مشکلات مردم را کمتر کنیم.

جوکار به صنعت نساجی شهر شاهدیه اشاره کرد و گفت: نساجی در شهر شاهدیه ظرفیت بسیار خوبی به حساب می‌آید و می‌توانیم با رفع مشکلات موجود، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی متعددی را به وجود آوریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث تامین امنیت در شهر شاهدیه یکی از مهمترین مسائلی است که باید به صورت ویژه از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد گفت: مشکلی در زمینه استقرار نیروی انتظامی در شاهدیه با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی مسئولان استان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع، دستگاه‌های متولی به گونه‌ای عمل کنند که نهایتا تا سه ماه آینده نیروی انتظامی به صورت ثابت در شهر شاهدیه استقرار پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار