کد خبر: ۹۰۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ 11 October 2020

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به تداوم رزمایش مواسات و همدلی در استان یزد، گفت: مرحله چهارم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در دهه آخر ماه صفر از طریق روش‌های حضوری و غیرحضوری با مشارکت مردم نوع‌دوست استان یزد در حال اجرا است.

محمد شجاعان افزود: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی emdad.ir، کد دستوری #۸۸۷۷* تلفن همراه، سامانه تلفنی ۰۹۶۷۷۸۸ و شماره کارت ۰۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به‌صورت غیرحضوری در این رزمایش مشارکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان اقدامات انجام‌شده سال جاری در خصوص کمک‌های معیشتی توزیع‌شده در بین نیازمندان طی مراحل مختلف رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون مردم نیکوکار استان یزد در طی مراحل مختلف رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان ۸۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی و اطعام گرم برای توزیع در بین نیازمندان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

وی افزود : از مجموع کمک‌های اهدائی به رزمایش مواسات و همدلی طی سال جاری ۴۲ میلیون تومان مربوط به ماه مبارک رمضان، ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عید غدیر خم، هشت میلیارد تومان ماه محرم و ۱۰ میلیارد تومان نیز طبخ و توزیع اطعام گرم بوده است.

شجاعان گفت: در این مدت بیش از ۷۹۵ هزار پرس غذای گرم و همچنین ۲۶۳ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح‌های اطعام مهدوی، اطعام علوی، اطعام حسینی و احسان حسینی در بین نیازمندان استان یزد توزیع شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار