معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، در خصوص پیشگیری از سرقت منزل هشدار‌هایی را به شهروندان داد.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 12 October 2020

سرهنگ مزیدی، به شهروندانی که قصد مسافرت را دارند توصیه کرد تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کرده و یا منزل خود را به افراد آشنا و مطمئن بسپارید.هشدار‌های پلیس یزد در خصوص پیشگیری از سرقت

 

وی افزود: شهروندان از قرار دادن کلید منزل در زیر جاکفشی، داخل کفش و سایر نقاط قابل دسترسی خودداری کرده و کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهند.

 

مزیدی ضمن تاکید بر نصب حفاظ برای تمامی نقاط قابل نفوذ منزل مانند پنجره ها، نورگیر گفت: افرادی که قصد خروج از منزل را دارند از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهر در خانه خودداری کنند.

 

معاون اجتماعی پلیس استان یزد در خصوص پیشگیری از سرقت لوازم داخل خودرو نیز گفت: اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند دزدگیر، قفل فرمان مجهز کنید.

 

وی افزود: هنگام پارک خودرو‌ها حتی المقدور از پارکینگ‌های مطمئن و قابل اطمینان استفاده کرده و هنگام ترک خودرو از جا گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، اسناد و مدارک و هر گونه لوازم با ارزشی که باعث تحریک سارقان می‌شود خودداری کنید.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشید که اتومبیل خود را حتی برای لحظه‌ای کوتاه به صورت روشن ترک نکرده و از قفل درب و بالا بودن شیشه‌های خودرو اطمینان حاصل کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار