رییس شوراهای حل اختلاف یزد از صلح و سازش در پرونده موضوع اختلاف بین سهامداران یک شرکت در ایران و کشور چین به ارزش ۱۷ هزار دلار از طریق ویدئو کنفرانس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 13 October 2020

به گزارش تابناک در یزد به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمد رضا حداد افزود: موضوع پرونده اختلاف بین سهامداران یک شرکت در شهرستان یزد و کشور چین بود که این اختلاف قریب به چهار سال در مرجع قضایی مطرح شده بود .

وی ادامه داد: پس از ارجاع پرونده به شعبه ۲۵ ویژه صنایع و معادن شوراهای حل اختلاف و با فراهم شدن برقراری ارتباط از طریق ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی در کشور چین ، در نهایت با همت و تلاش اعضاء این شعبه، اختلاف چند ساله به صلح و سازش منتهی شد.

این مسوول با اشاره به اینکه شوراهای حل اختلاف ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به دستگاه قضایی در اجرای برنامه‌های تحولی بوده و خواهد بود اظهار کرد: شعبه ویژه صنایع و معادن با هدف تسهیل جهت حل و فصل اختلافات مالی فیمابین صاحبان صنایع تولیدی،معدنی  و بازرگانی ایجاد صلح و سازش تشکیل شده است .

حداد اضافه کرد: این شورا توانسته با همت و جدیت خود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده اقدامات خوبی را در جهت حمایت از تولید و تولیدکنندگان بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار