مدیرکل بهزیستی استان یزد از خیّرین و شهروندان یزدی برای تکمیل بزرگترین "پازل همدلی" به منظور کمک به تأمین نوشت افزار دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان دعوت کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 14 October 2020

علی محمد عطابخش با بیان اینکه پویش "پازل همدلی" در راستای پویش "ایران همدل" ایجاد شده است، گفت: در این پویش نقشه ایران به صورت پازل ۶۰۰ هزار قطعه‌ای به تفکیک هر استان با تصویر کشیدن تعدادی از ابنیه‌های تاریخی مختص آن استان تهیه شده است.دعوت بهزیستی از خیّرین و شهروندان یزدی به مشارکت در پویش

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰۰ هزار ریال در این پویش سهیم باشند، افزود :  عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سایت پازل همدلی به نشانی puzzlehamdeli.ir و انتخاب نقشه استان یزد با ثبت اطلاعات خود، یک یا چند قطعه پازل را خریداری کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت : هر قطعه پازل خریداری شده توسط خیّر با اسم خود وی بر روی پازل نصب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان یزد از شهروندان یزدی و خیّرین خواست با خرید قطعات این پازل ضمن مشارکت در تأمین نوشت افزار کودکان نیازمند یزدی نام خود در را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند.

عطابخش با بیان اینکه پویش "پازل همدلی" با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» تا آخر مهرماه ادامه دارد؛ افزود :  قطعات این پازل با مشارکت‌های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی قطعات این پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار می‌شود.

وی همچنین از مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی، هنرمندان و ذینفوذان استان یزد برای شرکت در پویش "پازل همدلی" دعوت و ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیّرین و عموم شهروندان یزدی نوشت افزار و وسایل آموزشی مورد نیاز دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار