طبق شاخص‌های ارزیابی عملکرد در نذر و قربانی، مردم خیراندیش استان یزد موفق شدند در سال ۹۹ رتبه نخست در زمینهٔ نذر و قربانی را در سطح کشور کسب کنند.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 18 October 2020

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ، با اشاره به افتخارآفرینی نیکوکاران یزدی در اجرای طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" در روز عید سعید قربان امسال، گفت: طبق شاخص‌های ارزیابی عملکرد در نذر و قربانی، مردم خیراندیش استان یزد موفق شدند در سال ۹۹ رتبه نخست در زمینهٔ نذر و قربانی را در سطح کشور کسب کنند.

محمد شجاعان افزود: نیکوکاران یزدی در سال جاری علی‌رغم شرایط موجود در جامعه، حضور چشمگیری در طرح نذر قربانی، ذبح ابراهیمی در قالب پویش مردمی نذر_من  داشتند و هشت میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان در قالب نذر و قربانی به‌صورت نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: از جمله شاخصه‌های مهم در ارزیابی نذر و قربانی به مواردی همچون افزایش کمک‌ها نسبت به پارسال ، میزان تحقق برنامه، تعداد بسته‌های توزیع‌شده در بین خانواده‌های تحت حمایت و تعداد مؤسسات خیریه‌ای که در نذر و قربانی در سال ۹۹ با این نهاد همکاری داشتند، می توان اشاره کرد . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار