معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان: هفته ناجای امسال با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» از امروز آغاز شد و تا جمعه دوم آبان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 18 October 2020

سرهنگ مزیدی گفت : برنامه‌های این هفته با مراسم صبحگاه عمومی نیرو‌های انتظامی و همچنین دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان آغاز شد.آغاز برنامه‌های هفته ناجا در استان یزد

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌ها را به سوی فضای مجازی سوق داده و بحث آموزش‌های همگانی را در رسانه‌ها آغاز کرده ایم.

سرهنگ مزیدی گفت دیدار با استاندار، تقدیر از حافظان سلامت، اهدای خون، تجدید میثاق با شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، دیدار و تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اولین دوره جشن سردوشی سربازان آموزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های هفته ناجا ارائه خدمات مشاوره با عنوان «پلیس پاسخگو» است که شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ تماس گرفته و در زمینه‌های مختلف خانوادگی و انتظامی مشاوره دریافت کنند.

وی تأکید کرد: در این هفته به ارائه خدمات مضاعف در حوزه پلیس راهبر و گذرنامه خواهیم پرداخت و تسهیلات ویژه‌ای را برای رفع توقف خودرو و موتور‌ها در نظر گرفته ایم.

مزیدی افزود : نیروی انتظامی در صورت برگزاری نماز جمعه، باشکوه هر چه تمامتر در این مراسم حضور یافته و سخنرانان پیش از خطبه‌ها را فرماندهان انتظامی استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌دهند.

برنامه‌های هفته ناجا در یزد با برپایی صبحگاه عمومی آغاز شد و فرمانده انتظامی استان در این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای این نیرو گفت: نیروی انتظامی امروز خدمتگزار، جامعه محور، اثرگذار و علمی و مردمی است.

سردار بهدانی فرد با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت افزود: تلاش می‌کنیم با حفظ اقتدار، اعتماد مردم به نیروی انتظامی را افزایش دهیم چرا که سرمایه اصلی ما را اعتماد تشکیل می‌دهد.

در این مراسم تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین پیشکسوتان نیروی انتظامی تجلیل و قدردانی شدند و جمعی از نیرو‌های انتظامی در بخش‌های مختلف به درجه بالاتر ارتقا یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار