۱۴۰ نفر از کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دارندگان محصولات و ایده‌های صنعتی از استان یزد در رویداد ملی و جشنواره"صنایع روستا دوست" ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 26 October 2020

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه رویداد ملی "صنایع روستا دوست" به‌منظور افزایش بازدهی طرح‌های تولیدی در روستا‌ها برگزار شد، گفت: ۱۴۰ نفر از کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دارندگان محصولات و ایده‌های صنعتی از استان یزد در رویداد ملی و جشنواره"صنایع روستا دوست" ثبت‌نام کردند.


 امیر زین‌العابدین قمی افزود: این جشنواره و رویداد ملی به‌منظور افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف تولیدات روستایی ازجمله کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، فناوری اطلاعات و باهدف شناسایی صنایع روستا دوست و پشتیبانی از آن‌ها برای تقویت اشتغال‌زایی و جهش تولید در روستا‌ها و مناطق محروم برگزار شد.


معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد استان یزد گفت: هدف کمیته امداد از برگزاری رویداد ملی صنایع روستا دوست شناسایی، پشتیبانی و حمایت از صنایع و تجهیزات مناسب برای اقتصاد بود.


زین‌العابدین قمی ادامه داد: صاحبان محصولات یا ایده‌های صنعتی نسبت به ثبت طرح‌های موردنظر مطابق با شرایط درخواست شده در سامانه رویداد به آدرس اینترنتی www.emdad.ir اقدام کردند.


طرح‌های برتر از مزایای این رویداد شامل جوایز نقدی، نمایش محصولات خود در نمایشگاه بین‌المللی، معرفی محصولات به بازار‌های هدف، تسهیلات قرض‌الحسنه (برای طرح‌های منتخب)، سرمایه‌گذاری توسط کمیته امداد (یا سایر شتاب‌دهنده‌های حاضر در نمایشگاه) و امکان اجرای پایلوتی طرح بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار