سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد: بیشترین بیماران مشکوک به کووید ۱۹ بستری در بیمارستان‌های استان، بیماران قلبی عروقی، فشار خون و دیابتی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 27 October 2020

سلمانی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۱ بیمار به دلیل شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.بستری ۱۵۱ بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت ویژه

 

وی ادامه داد: همچنین ۸۴ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان‌ها منتظر تعیین تکلیف هستند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: با احتساب بیماران مشکوک بستری در بخش‌ها و اورژانس بیمارستان‌ها، بستری‌های مشکوک به کووید ۱۹ در استان به ۷۸۶ تن رسید.

 

وی گفت: شهرستان یزد با ۲۱۰ بیمار مشکوک، میبد با ۶۹ بیمار، مهریز ۳۲ بیمار و ابرکوه ۲۶ بیمار مشکوک بیشترین بستری‌ها از ابتدای هفته تاکنون را به خود اختصاص داده اند.

 

سلمانی با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا در بیماران زمینه‌ای خاطر نشان کرد: بیشترین آمار بستری در استان را بیماران قلبی عروقی، فشار خون و بیماران مبتلا به دیابت به خود اختصاص داده اند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تأکید کرد: با توجه به تعطیلی اصناف به غیر اصناف گروه یک، لطفا همشهریان از حضور در سطح شهر و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه جدا پرهیز کنند و برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان در خانه بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار