سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: قریب به ۴ هزار کارگر که دارای شغل‌های آسیب پذیر بوده اند از تسهیلاتی، چون دورکاری و تغییر شغل بهره‌مند گردیدند.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 03 November 2020
 در نشست ویدئو کنفرانسی، ارائه آخرین اقدامات انجام گرفته از نحوه نظارت شورای هماهنگی بهداشتی بیمه شدگان استان‌ها در خصوص رعایت پروتکل‌های ابلاغی پیشگیری از شیوع کرونا در بنگاه‌های اقتصادی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی دارای خانه بهداشت کارگری برگزار شد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ۲۰۵ کارگاه در سطح استان دارای خانه بهداشت کارگری است که کارشناسان بهداشت حرفه‌ای به حدود ۳۶ هزار کارگر خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

عماد تشکری با تاکید براینکه تاکنون قریب به ۲۷ هزار کارگر در زمینه ویروس منحوس کرونا غربالگری شده اند گفت: قریب به ۴ هزار کارگر که دارای شغل‌های آسیب پذیر بوده اند از تسهیلاتی، چون دورکاری و تغییر شغل بهره‌مند گردیدند.

تشکری در خصوص شناسایی کارگران دارای بیماری کرونا نیز گفت: از ۲۳ فروردین ماه ۹۳۱ فرد مشکوک به بیماری کرونا در واحد‌های تولیدی شناسایی شده اند که تعداد ۶۹۱ نفر مبتلای قطعی بوده و یک کارگر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده است و تعداد ۸۹۸ نفر نیز گواهی بازگشت به کار دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: بیش از ۳۳ هزار کارگر توسط خانه‌های بهداشت کارگری آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را فرا گرفته اند.

تشکری اضافه نمود: در بسیاری از کارگاه‌های استان تب سنجی، ضدعفونی کردن محیط، اعطای ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به نحو مطلوب انجام می‌شود.

وی در پایان از واحد‌های تولیدی که یاری گر مراکز بهداشتی و درمانی مرکز استان و شهرستان بوده اند تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار