استاندار:
استاندار یزد گفت: هیچ محدودیتی در زمینه واگذاری زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان وجود ندارد و به تمام متقاضیان زمین واگذار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 04 November 2020

در آیین آغاز ساخت ۸۰۵ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: اگر این طرح به صورت ویژه در استان دنبال شود شاهد رونق در بخش‌های مختلف در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در استان در زمینه طرح یاد شده اقدامات خوبی آغاز شده است اظهار داشت: طبق بررسی های انجام شده همکاری بسیار خوبی بین بخش های مختلف استان در این زمینه وجود دارد که قابل قدردانی است.

طالبی تصریح کرد: تاکنون برای متقاضیانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند زمین تامین شده است که امیدواریم  افراد از این فرصت پیش آمده در این دولت برای خانه دار شدن استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار یزد هم در این مراسم گفت:  در طرح اقدام ملی مسکن که از یکسال گذشته آغاز شده عملیات افزون بر ۲ هزار واحد در استان آغاز شده که امیدواریم این رقم تا پایان سال به سه هزار برسد. 

محسن صادقیان افزود: برای همه افرادی که در این طرح ثبت نام کردند زمین وجود دارد که به ۲ صورت زمین رایگان ۹۹ ساله و یا ۱۰ ساله با نرخ کارشناسی به صورت قسطی واگذار می‌شود. 

وی اظهار داشت: از دست اندکاران اقدام ملی درخواست می‌شود  از مشاوران و پیمانکاران دارای صلاحیت استفاده و در تامین مصالح هم براساس نرخ وزارت راه و شهرسازی انجام شود. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد هم در این مراسم گفت: ۲ هزار و ۴۶۰ خانوار در استان در طرح اقدام ملی مسکن طی سه مرحله ثبت نام کردند که از این تعداد یکهزار و ۴۶۳ خانوار شهری هستند. 

رضا یادگاری تصریح کرد: تاکنون برای یکهزار و ۵۳۲  واحد مسکونی، تامین زمین شده و عملیات ساخت آنها آغاز شده است. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم گفت: افرن بر ۲۵ بسته تحولی در وزارتخانه برای حمایت از فرهنگیان پیش بینی شده که یکی از بسته ها در بخش مسکن است.

عباسعلی دانافر افزود: طی سه سال آینده باید حداقل ۱۷۰ هزار مسکن برای  فرهنگیان فاقد مسکن در کشور ساخته شود.

وی تصریح کرد: افزون بر ۲ هزار نفر از فرهنگیان فاقد مسکن در استان مجاز به شرکت در طرح اقدام ملی مسکن هستند.

در این مراسم عملیات ساخت ۸۰۵ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد.

داشتن حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا، متاهل بودن، نداشتن سابقه سکونت ملکی به نام خود و افراد تحت تکفل از فروردین سال ۸۴ تاکنون و عدم استفاده از هیچکدام از امکانات دولتی مانند زمین و یارانه مسکن از ابتدای انقلاب تاکنون از شرایط ثبت نام در این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار