معاون بازرگانی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: به تازگی حواله یک هزار تن روغن نباتی مورد نیاز شهروندان استان اختصاص یافته که از این میزان تاکنون ۲۰۰ تن آن جذب و توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 04 November 2020

علی افشار پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان سهمیه شهر یزد ۵۶ درصد و بقیه بین سایر شهرستان‌ها طبق مقررات توسط فروشگاه‌های‌ توزیع میشود.

وی ادامه داد: مشکلی برای  روغن مورد نیاز شهروندان استان وجود ندارد و به مرور پیگیری و توسط ادارات صمت و با همکاری فروشگاه‌ها کار توزیع بین مردم صورت می‌گیرد. 

همچنین رییس اتاق اصناف مهریز گفت: به تازگی حواله ۱۶ تن روغن نباتی مورد نیاز شهروندان در شهر و روستاهای بخش مرکزی منطقه تامین شده و مشکلی برای توزیع نیست. 

محمدرضا زارع زاده مهریزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان هشت تن روغن گیاهی عادی و خوراکی و بقیه سرخ کردنی است که توسط ۱۰۰ واحد صنفی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان برای تهیه و تامین روغن مورد نیاز خود به فروشگاه‌های بزرگ و کوچک فعال مراجعه و نسبت به خرید خود بر حسب ضرورت اقدام کنند و هیچ کمبودی در آینده وجود ندارد.

این مسوول اظهار کرد: کار نظارت بر نحوه فعالیت و عملکرد واحدهای صنفی برای توزیع انواع نیازهای اساسی روزانه مردم توسط بازرسان به صورت منظم و مستمر با همکاری ادارات مرتبط انجام می‌گیرد.

زارع زاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل مراتب را برای پیگیری و برخورد با متخلفان به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند که اقدام مناسب به عمل می‌آید.

تاکنون سه هزار نفر از کسبه مهریز زیرپوشش آموزش حضوری پیشگیری از کرونا  قرار گرفتند و  این شهرستان ۲ هزار  و ۳۰۰ واحد صنفی دارد و  مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار