برنامه‌های کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی در هفته کتاب در یزد آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 14 November 2020
مجید جوادیان زاده گفت: هفته کتاب جمهوری اسلامی از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه است که برنامه‌های مختلفی در سطح کشور و همچنین استان با محوریت کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های ما نسبت به پارسال تغییر پیدا کرده است و امسال نیز به واسطه پیشگیری و قطع زنجیره کرونا بسیاری از برنامه‌های ما غیرحضوری و در فضای مجازی و همچنین صدا و سیما دنبال می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: برگزاری پویش‌های کتابخوانی با عنوان «کرونا من را کتاب‌خوان کرد» و «کتاب محبوب من» ارتباط‌های زنده با کارشناسان حوزه ترویج کتابخوانی در فضای مجازی، نشست‌های دورهمی بانوان کتابخوان نیز به‌صورت مجازی و روزانه، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای معرفی کتاب توسط مسئولان و اشخاص شناخته شده در فضای مجازی و پخش زنده رادیو کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در استان یزد از جمله برنامه‌های ما در استان است.
جوادیان‌زاده گفت: استفاده از تلویزیون‌های شهری جهت معرفی کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقد و بررسی کتاب، مشارکت ۱۸ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب و افتتاح کتابخانه تخصصی تئاتر و هنر‌های نمایشی از دیگر برنامه‌های این دوره هفته کتاب در استان است.
وی افزود: هدف ما ترویج کتاب و کتابخوانی است که امیدواریم بتوانیم در این هفته که شعار آن نیز «دانایی و مانایی» است گامی در این جهت برداشته و تشویق و ترغیب خانواده‌ها را در این مسیر داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار